top of page

Ne este frică de noi.


Te văd timid…

Dar determinat, aÈ™ spune

Să vezi, să simți și să cunoști

Ce te sperie în a mea lume.


Te văd puternic, hotărât

Să nu ajungi a fi fascinat

Căci vezi în mine o poveste

Ce mie nu mi s-a arătat.


Dar am simțit-o.

E închisoare-a cărei regină sunt.

Sau regala mea pușcărie

Ceva ce mi s-a dat de mult

Dar n-am simți-o atât vie.


Cum mi-o expui dintr-o privire

Ce scapă de al tău control

Vorbind, te uiți direct prin mine

Și mă străpunge un fior.

Și nu-nțeleg…De ce armura?

De ce teama, de ce frica?

De ce controlul tău de Sine

Când de văzut, nu e nimica.

Se simte rece. Goală.

Dar este ceea ce cunosc.

De unde teama ta de mine?

De unde mi te recunosc?

Căci de aici, nu-i o poveste

Despre-un regat. Doar o colibă

Uitată în timp, abandonată

De când eram foarte mică.


Și e deschisă. Mereu a fost

Așteptându-te pe tine

Și vi acum, chiar temător

De ceea ce vezi tu în mine.


E o poveste ce există

Doar atât timp cât o creezi

Căci a-nceput când eram mică

Acum doar o reiterez.

Dar vreau să scriem altceva

Din lumea ta, a ta copilărie

Căci apropiindu-te pot vedea

Că-i puțin mai plină de iubire.

Îmi doresc doar a te cunoaște,

Nu a te teme, nu a te avea

Ci doar a fi mai mult din mine

Închisă-n închisoarea ta.

108 views0 comments

Recent Posts

See All

Her pain

Her pain was always there. It could be noticed in the trembling corner of her smile and in the sharp sounds of her laugh. It was always hidden in her constant movement of her fingers and in her creati

Post: Blog2_Post
bottom of page